Kas yra SERP? Daugeliui žmonių kyla šis klausimas. Jeigu anksčiau daugelis nežinojo SEO termino, tai šiuo metu SERP terminas vis dar daugeliui yra mįslė. O situacija čia yra ganėtinai paprasta – verslas suprato SEO reikšmę, tačiau ir „Google“ suprato tai, kad kiekvienas pikselis jų paieškos sistemos rezultatų puslapyje yra potencialus pelnas. Būtent dėl šios priežasties „Google“ perkėlė skelbimus virš paieškos grąžinamų rezultatų, nuolat diegia ir siūlo vartotojams įvairius patobulinimus, tokius kaip skrydžių pasiūlymai, informaciniai blokai, prekių ar naujienų blokai. SERP iš esmės yra veiksmų visuma, kad projektas būtų kaip įmanoma labiau matomas – būtų tinkamas tiek SEO optimizavimas, tiek būtų panaudoti informaciniai blokai ir, žinoma, efektyviai išnaudojamos paieškos pozicijos.

Įgyvendindami SERP optimizacijos paslaugą, mes pirmiausia įvertinam kliento rinką ir joje esančią situaciją paieškos sistemos rezultatuose. Tuomet diegiamos tiek tam tikros funkcijos (priklausomai nuo projekto tipo, jei jos galimos), vykdoma svetainės optimizacija ir rezultatai lokalizuojami, o galiausiai pridedamas „Adwords“ dopingas. Visų šių veiksmų pasekoje kliento projektas tampa ryškiu rezultatų puslapio dalyvių, taigi gali tikėtis gana daug dėmesio iš potencialių klientų ir jų vizitų.

Nors SERP rinkodara yra ganėtinai sudėtingas ir nepigus procesas (čia resursų reikia ne tik optimizacijai, bet ir nuolatinėms investicijoms į PPC kampanijas (Adwords)), pardavimus vykdantiems verslams jis labai pasiteisina. Savaime suprantama, viskas priklauso tiek nuo produkto/paslaugos, kuriuos parduodate, bet jeigu ji yra pakankamai perspektyvi (didelis susidomėjimas, protinga konkurencija) – dažnai ji net pranoksta užsakovų lūkesčius.